PASTIKAN ANDA LOGIN TERLEBIH DAHULU SEBELUM TAMBAH KE TROLI
BUDAK ASPURA
BUDAK ASPURA
  • SKU: NGMT02
  • Ketersediaan: Ada stok Stok banyak Kehabisan Stok Kehabisan stop tapi masih boleh dibeli

BUDAK ASPURA

RM15.90
  • Harga Asal: RM15.90
  • Jenama: ANA MUSLIM
  • Jenis Produk: BUKU
  • Barcode: 978--967-4490-26-3
  • Berat Produk: 0.2 kg
INFO / SINOPSIS

Format: Paperback
Saiz: 14.8 x 21 x 0.9 cm (0.2 kg)
ISBN: 978-967-4490-26-3
Jumlah Muka Surat : 160
Warna : 4 warna
Bahasa : Bahasa Melayu
Penulis : Ibnu Roslan 

 

Siri Novel Grafik Muslim Teens - Budak Aspura

Hidup kat asrama bukan susah sangat pun, kan... Janji tau bawak diri dan tak sombong, cukup. Kalau sombong, tak ada siapa nak kawan. Bila tak ada kawan, sakit pening terpaksalah tanggung sendiri. Paling best dok asrama, tak payah susah-susah kena kerja. Belajar, makan, tidur... Petangnya bersukan. Tu je. Kalau ada yang rasa tak syok dok asrama, Emmm... Entahlah. Ana dok asrama lebih lima tahun, macam-macam gelagat manusia yang ana jumpa dan kat situ jugalah ana temukan erti sebenar sebuah kehidupan... Nak selami lagi macam mana kehidupan dok kat asrama, korang kena baca sendiri buku ‘Budak Aspura’ ni, okey...

Inspired by true events!

REVIEWS

ANDA MUNGKIN BERMINAT;

KEMBALI KE ATAS
Promo box

Seseorang telah membeli

Product name

info info