PASTIKAN ANDA LOGIN TERLEBIH DAHULU SEBELUM TAMBAH KE TROLI
DRAMA TIK... TIK - AKU NORMAL
DRAMA TIK... TIK - AKU NORMAL
  • SKU: NGMT04
  • Ketersediaan: Ada stok Stok banyak Kehabisan Stok Kehabisan stop tapi masih boleh dibeli

DRAMA TIK... TIK - AKU NORMAL

RM15.90
  • Harga Asal: RM15.90
  • Jenama: ANA MUSLIM
  • Jenis Produk: BUKU
  • Barcode: 9789674032685
  • Berat Produk: 0.2 kg
INFO / SINOPSIS

Format: Paperback
Saiz: 14.8 x 21 x 0.9 cm (0.2 kg)
ISBN: 978-967-0604-51-0
Jumlah Muka Surat : 160
Warna : 4 warna
Bahasa : Bahasa Malaysia
Penulis : Siti Sarah Othman
Pelukis : Farish

Siri Novel Grafik Muslim Teens - Drama Tik... Tik...Aku Normal


Apa yang aku buat, semua serba tak kena. Kena marah tu, tak payah cakaplah kan. Dah macam makanan ruji. Kadang-kadang sampai terfikir, aku ni tak normal ke apa?
Tapi, kurang sikit haru-biru bila ada kawan macam budak bertiga ni. Kalau aku nak tergolek, ada je tukang sambut. Heheh. Diorang pun dah faham perangai aku yang suka ber-drama ni samalah macam aku pun faham perangai diorang. BFF-lah katakan...
Lebih-lebih lagi si handsome mata biru ni. Kalau ubi tu diam-diam berisi, dia ni diam-diam caring orangnya. Tak percaya, bacalah kat dalam. Kalau korang jadi syok tak ketahuan lepas baca novel ni, aku tak bertanggungjawab okey!
 

REVIEWS

ANDA MUNGKIN BERMINAT;

KEMBALI KE ATAS
Promo box

Seseorang telah membeli

Product name

info info